A Szilanus ügyfélszolgálata munkanapokon 6-18 óra között várja a partnerek kérdéseit, észrevételeit. A hétvégi napokon korlátozott ügyeletet tartunk. A kérdések megválaszolását, reklamációk kezelését, minden esetben olyan szakemberek végzik, akik napi szinten dolgoznak a Szilanus rendszerrel. Partnereinkkel kötött egyedi megállapodások alapján, szakértő kollégák 4-72 órán belül elkezdik a reagálást a reklamációkra és elindul a hibajavítás (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.).
-
Kategória: Hírek
-
Találatok: 6147
Hírek
-
05-03-2018Folyamatosan várjuk alvállalkozók jelentkezését fejlesztési feladatok elvégzésére. Aktuális projektjeink, amire a jelentkezéseket várjuk: Üzletkötői rendszer mobil eszközre...
-
22-06-2015A rendszer képes kezelni mostantól az AEO engedéllyel rendelkező cégek vámhatározat áfáját, amelyet nem kell befizetni, hanem egyszerre szerepeltethető a befizetendő és...
-
01-04-2015A Szilanus ügyfélszolgálata munkanapokon 6-18 óra között várja a partnerek kérdéseit, észrevételeit. A hétvégi napokon korlátozott ügyeletet tartunk. A kérdések megválaszolását,...
-
18-03-2015Elkészítettük a Szilanus rendszeren belül azt a modult, melynek segítségével nagymértékben leegyszerűsödik és automatizálttá válik partnereink számára az EKÁER kezelés folyamata....
-
30-04-2014Elkészítettünk egy szabadon paraméterezhető etikett nyomtatás funkciót a vevő számlához. A saját és a partner cím (alap cím, számlázási cím, szállítási cím, ebből...
- További híreink...