Szilanus

Folyamatosan várjuk alvállalkozók jelentkezését fejlesztési feladatok elvégzésére.

Aktuális projektjeink, amire a jelentkezéseket várjuk:

  • Üzletkötői rendszer mobil eszközre (C#)
  • B2B rendelés rögzítőrendszer (ASP .Net)
  • Termelés tervezőrendszer (C#)
  • GDPR kompatibilis HR rendszer fejlesztése (ASP .Net)

 

A rendszer képes kezelni mostantól az AEO engedéllyel rendelkező cégek vámhatározat áfáját, amelyet nem kell befizetni, hanem egyszerre szerepeltethető a befizetendő és visszaigényelhető oldalon.

Elkészítettük a Szilanus rendszeren belül azt a modult, melynek segítségével nagymértékben leegyszerűsödik és automatizálttá válik partnereink számára az EKÁER kezelés folyamata. Ez jelentősen megkönnyíti a NAV-al való kommunikációt. A Szilanus ERP rendszer automatikusan igényli az EKÁER azonosítót, amely megjelenik a megfelelő bizonylatokon, intézi az esetleges módosításokat és a lezárást a rendszerbe rögzített gazdasági folyamatok alapján.  Az egyes szállításoknál – legyen az kockázatos vagy normál termék- kiszámolja, hogy a szállítás határérték felett van-e, szükséges-e az EKÁER azonosító, vagy mentes a szállítmány.

A Szilanus ügyfélszolgálata munkanapokon 6-18 óra között várja a partnerek kérdéseit, észrevételeit. A hétvégi napokon korlátozott ügyeletet tartunk. A kérdések megválaszolását, reklamációk kezelését,  minden esetben olyan szakemberek végzik, akik napi szinten dolgoznak a Szilanus rendszerrel. Partnereinkkel kötött egyedi megállapodások alapján, szakértő kollégák 4-72 órán belül elkezdik a reagálást a reklamációkra és elindul a hibajavítás (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

Elkészítettünk egy szabadon paraméterezhető etikett nyomtatás funkciót a vevő számlához. A saját és a partner cím (alap cím, számlázási cím, szállítási cím, ebből irányítószám, város, stb.) adatait tudja kinyomtatni a rendszer a vevő számla nyomtatás formon található Etikett gomb lenyomásával. Többféle etikettet van lehetőség beparaméterezni, amelyek közül a felhasználó választhat a nyomtatáskor. Minden etiketthez beállítható, hogy mely mezők szerepeljenek rajta és milyen pozícióban. Létre lehet hozni etikettet egy adott méretű boríték nyomtatására, amikor a partner cím adatait kinyomtatja a rendszer a borítékra a megfelelő helyre. Akár egy másik etikettet a csomagra rakható címke nyomtatására. 

Hírek

IT hatékonyság elemzés

 

Elérhetőség

Stratégiai Partnerünk

Scroll to top